Δίαιτα 7 ημερών

Πώς γίνεται να χάσω κιλά μέσα σε 7 ημέρες;

Η δίαιτα 7 ημερών, είναι δημοφιλέστατη, κυρίως από γυναίκες, και κυρίως αρχές καλοκαιριού. Υπόσχεται γρήγορη απώλεια κιλών, από τα οποία τα περισσότερα που χάνουμε είναι υγρά (νερό). Κατακρίνεται στον επιστημονικό κύκλο, λόγω της ελάχιστης πρόσληψης θερμίδων, και ιδιαίτερα πρωτεϊνων.

Η δίαιτα 7 ημερών εστιάζει στην εναλλαγή ομάδων τροφίμων καθημερινά, χωρίς να στερούμαστε την ποσότητα. Με το πέρας των 7 ημερών, θα πρέπει να αρχίσουμε να ισορροπούμε την διατροφή μας αναμιγνύοντας τις ομάδες τροφίμων που ορίζει η δίαιτα. Ακολουθεί το ημερίσιο πρόγραμμα 7 ημερών:

Δευτέρα

Την πρώτη ημέρα της δίαιτας, τρώμε μόνο φρούτα, χωρίς περιορισμό σε ποσότητα (σε λογικά πλαίσια), αλλά αφήνουμε εκτός τις μπανάνες.

Τρίτη

Τρώμε λαχανικά ωμά, βραστά ή σε σούπα, χωρίς περιορισμό σε ποσότητα (σε λογικά πλαίσια).

Τετάρτη

Κάνουμε μια μίξη του μενού της Δευτέρας και της Τρίτης.

Πέμπτη

Τρώμε 5 μπανάνες (τις οποίες στερηθήκαμε τις 3 προηγούμενες ημέρες), και πίνουμε 5 ποτήρια γάλα πλήρες.

Παρασκευή

Τρώμε τέσσερα γεύματα που αποτελούνται από λίγο (λιγότερο από 80 γραμ. ψημένο) κοτόπουλο, μοσχάρι ή ψάρι και πολλά πράσινα λαχανικά.

Σάββατο

Όπως την Παρασκευή.

Κυριακή

Όπως την Παρασκευή.

Με το πέρας της δίαιτας 7 ημερών, φροντίζουμε να έχουμε μια σωστή και πλήρη διατροφή, και δεν επαναλαμβάνουμε την δίαιτα, ακόμα και αν δεν επιτύχαμε το αποτέλεσμα που περιμέναμε!

Πρίν επιχειρήσουμε οποιαδήποτε δίαιτα, συμβουλευόμαστε τον διαιτολόγο μας!

Χρήσιμα: